Известие

Collapse
No announcement yet.

156 JTD изгасна в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 JTD изгасна в движение

    От скоро и аз се сдобих с алфа 156 1,9 дизел, много и се изкефих и въпреки че си вървеше доста, след като прочетох мненията за чип тунинг тук, неиздържах и звъннах на 2рия ден още на Петко и Киро от Black Angels. Тук е момента да изкажа благодарности на момчетата, за оказаното съдействие в последствие. Колата си трагна още по-яко и на другия ден се товарим с жената и газ към Сандански да я разходя (колата имам предвид . И както си вървеше дзверски малко преди да стигнем Сандански двигателя изгасна в движение и повече не запали. Гориво си има, викам горивната система ли се задрасти от нещо?! Аз не и смених филтрите, щото се доверих на продавача, че е обслужена. Викнах един познат да ме издърпа до Сандански и там в някъв препорачан сервиз дето много ги разбират да видят кво става. Пред сервиза гледам някви С-класи чакат викам тия явно са в час и я остайх там, викат ми понеделник твойта е първа, направиха бърз тест, че каява гориво, припалиха я със спрей да проверят дали не е ремък и викат момчето с компютъра понеделник ще каже, че си бил заминал. Понеделник си взимам отпуска да си чакам колата, към обяд им званя викат на компютъра никви грешки не излизат, продължавали да търсят проблема ама 100% щели да го открият щото те тия работи много ги разбирали. Стана следобед и аз трябва спешно да се прибирам към София ония вече не ми дигат, явно щото им званя през половин час пък те няма кво да ми кажат. Последно оня ми вика ай толкова работа сме свършили остави я за още един ден ще я опрайм ама още незнаели кво и е. И аз взех, че му повярвах и се прибрах с автобуса. Следващите два дни минаха в същия дух, само с повече псувни от "майстора": "Бах я в колата, такова нещо не сам виждал!", сменял датчици по валовете с на зет му от колата, имал сащата, кво не прайл и не пали. Вика ся ще я тегля до Благоевград там в следващ сервиз дето са супер навътре с компютри за нам си колко стотин хиляди. Аз сам в София и не мога мрадна от работа, викам му карай я поне се приближава към София. Обажда ми се по някое време и вика, че излязло от дюзите, за смяна били, вика че той не го хванал това щото всичките давали при замерване еднакви стойности и си помислил, че явно са здрави, ама се оказало, че всички са за смяна, вика много чудно как всички наведнаж ще се скапят ама тва е диагностиката го показва. По 800 кинта на бройка ги имало, като върнеш старите намаляли от цената. Е като ми обяви цифрата и се чудя кво да правя вече ама им нямах доверие вече и му казах че искам да си я взема и да я видят и на друго място. Оня някав се обижда и вика ама на мен трябва ми платиш за разходи някви пари, та дадох му 100 кинта въпреки, че нищо не беше правил и на сервиза още 35 за диагностиката. Отидох взех колата, и към следващия сервиз, отново препоръчан ми от познат, преди Перник се намира така и не разбрах как се казва. Там вече ми решиха проблема, оказва се че по двигателя всичко е ОК, но самия компютър има проблем. Първоначално и на тях им дава проблем с дюзите, но после им изкарва други грешки и те се усъмнили, намерили друг комп настроили имобилайзера и с него пали. Та така 350 лв. компютър втора ръка, 100 лв. настройки и много нерви, но колата си трагна Новия компютър съответно си беше с фабричните настройки, и мапингите на Петко останаха на стария, че пак им званях и те щото са пичове ми ги направиха и на новия без да ми вземат кинти и ся колата е пак фурия. Големи благодарности на Black Angels, много точни пичове са и си разбират от работата. От като изгасна колата звънях на Петко поне 10 пъти за съвет и ако го бях послушал да я драпна към София още тогава може би щяхда си спестя доста нерви, ама здраве да е и дано от тук нататък да няма проблеми!

  • #2
    за компа,

    уха, и ти колега си попаднал отначало на кадърни автомонтьори, та мани... Знаеш ли какъв е тоя проблем дето е дал в компютъра, да не е нещо появило се след чипа (препрограмирането на ЕКУ-то). Питам те само щото и аз съм се навил да го правя но сега се стреснах... ти щом си сменял компютър...
    Alfa 156 2.0 - ех,
    Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
    Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
    Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
      уха, и ти колега си попаднал отначало на кадърни автомонтьори, та мани... Знаеш ли какъв е тоя проблем дето е дал в компютъра, да не е нещо появило се след чипа (препрограмирането на ЕКУ-то). Питам те само щото и аз съм се навил да го правя но сега се стреснах... ти щом си сменял компютър...
      Не се знае,може и така да е
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
        уха, и ти колега си попаднал отначало на кадърни автомонтьори, та мани... Знаеш ли какъв е тоя проблем дето е дал в компютъра, да не е нещо появило се след чипа (препрограмирането на ЕКУ-то). Питам те само щото и аз съм се навил да го правя но сега се стреснах... ти щом си сменял компютър...
        Няма връзка с чипването. Стария ми компютър е имал хардуерен проблем, като ми го върнаха на етиката имаше голям Х-кс, задраскан с химикал. От сервиза ми казаха, че така си е бил като са го смакнали. Явно продавача (собственика) е знаел за проблем с компа и за това я е продал. А от чипването определено има полза, колата върви осезаемо по добре! За това побързах да си го направя и на новия компютър

        Comment


        • #5
          Е ти диагностика не прави ли предвалително /преди да я купиш/?Тоест този проблем не би ли трябвало да се улови при диагностиката
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            Е ти диагностика не прави ли предвалително /преди да я купиш/?Тоест този проблем не би ли трябвало да се улови при диагностиката
            Може би ще я улови,ма знае ли човек
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Е така е, всичко е относително, зависи при кой и т.н., но от писанията мисля, че човека я взел ей така, на доверие
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Може би ще я улови,ма знае ли човек
                Голем си дразнител да знаеш.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                Alfa Romeo 33

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от adv_petrov Покажи съобщение
                  уха, и ти колега си попаднал отначало на кадърни автомонтьори, та мани... Знаеш ли какъв е тоя проблем дето е дал в компютъра, да не е нещо появило се след чипа (препрограмирането на ЕКУ-то). Питам те само щото и аз съм се навил да го правя но сега се стреснах... ти щом си сменял компютър...
                  Аха, все едно като преинсталираш някоя програма на домашния компютър и да гръмне хардиска или дъното.

                  Аре стига глупости.... къде се е чуло и видяло такова нещо. Аз поне толко чипнати коли съм имал и карал - никога досега не съм чувал за хардурен проблем в компютъра след ремапване - това всъщност е замяна на един .bin файл с абсолютно същия(поне на "външен вид" де)
                  Volvo XC90 D5 '06
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                  Lancia Ypsilon 1.2 '00



                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                  ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                  ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                  Comment


                  • #10
                    Пък и не е първото жтд с гръмнал компютър, че да изглежда невероятно
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                      Е ти диагностика не прави ли предвалително /преди да я купиш/?Тоест този проблем не би ли трябвало да се улови при диагностиката
                      Проблема с компютъра трудно щеше да се установи, тъй като до последно компютъра не изкара грешка за проблем в самия него. Като изчитаха грешките или не изкарваше никви грешки или винаги различни свързани или с дюзи или с някви синхронизации. Именно този факт затруднява диагностиката на проблема, но също така подсказва на последния от майсторите, че може да е проблем в самия компютър. И добре, че се е сетил щото щях да сменя дюзите и пак да не запаля!

                      Comment


                      • #12
                        Специално за този мотор (1.9 , 105 коня) това е втори или трети случай на изгорял компютър, за който аз съм чувал поне. И признаците са били точно същите - разнородни по характер грешки, които трупа почти веднага след чистенето.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                          Специално за този мотор (1.9 , 105 коня) това е втори или трети случай на изгорял компютър, за който аз съм чувал поне. И признаците са били точно същите - разнородни по характер грешки, които трупа почти веднага след чистенето.
                          Същите признаци, само дето при мене изгасна и не запали повече Стискайте палци новия комп да държи

                          Comment


                          • #14
                            Да де - накрая не давали нито говор, нито картина
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Да съживим темата с изгорелите компютри. +1 на 2.4 136

                              Колата изгасна сама както си чаках на светофара и замириса на изгоряло.
                              Върнах ключа колата запали без проблем ,обаче влезе в авариен режим с минимум мощност.
                              Като се прибрах проследих миризмата на изгоряло и се оказа ,че идва познайте от къде?!
                              Свалих компютъра ,отворих го и се оказа че пистата на един пин се е запалила.
                              В аутодата пише,че там е някъв температурен сензор...
                              Хубавото е ,че ми се намира резервно ЕКУ тия дни ще го сложа ,дано да не изгори пак, че мисля да точа брадвата
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment

                              Working...
                              X